[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 1090: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 1090: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
Augmenter mes performances sexuels : Performance sexuelle

Augmenter mes performances sexuels

Augmenter mes performances sexuels

Messagede Michel » Jeu 10 Fév 2011 14:44

bjr
Je me permet de vous contacter car je souhaite augmenter mes performances sexuels pour faire plaisir a ma femme.
Jai vu un produit "volume pills" .
question es-ce dangeureux pour la santée existe t'il des effets secondaire sachant que je n'ai aucun traitement medical actuellement je vous remercie d'avance
Michel
Visiteur
Visiteur

Retourner vers Performance sexuelle